jag är en kvällsmänniska...

Idag har jag haft en lugn och skön dag, helt ensam. Jag har bara gjort det jag känt för, längesedan jag bara ägnade mig åt mig själv... Jag har stickat, kollat på bra teveprogram, ätit glass och donat lite. LOVELY.

Nu ska jag ta en "lyxdusch". Dvs hårtvätt, hårinpackning, bodyscrub, en sväng med rakhyveln, bodylotion and so on!

Sen ska jag tända ljus och göra slut på lite energi. Jag får alltid så mycket energi när det blir mörkt. Jag är en kvällsmänniska helt enkelt.

Så när jag har duschat ska jag sätta igång favvo-listan på Spotify och köra igång med kvällens projekt: rensa ur bland alla våra (hundratals?) jackor och skor i hallen. Vi använder 1/3 av allt som trängs där... Jag ska även städa på Elias rum och i garderoben där vi har handdukar, dukar, påslakan osv.

Det blir en perfekt Måndagkväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0