följ mig på instagram...

Pust och stön, sitter och pustar ut efter att ha lagat middag och bakat till tre hungriga killar. Tompa är här och leker med Elias och Mattias. Så nyss åt vi stuvade makaroner, körv och morötter. Efter maten bjöd jag på citronkaka. Sen var det bara att diska undan det enorma diskberget...

Medan så hade killarna disco i sängen. Elias blir helt galet. Hoppar med händer i luften, sätter händera bakom huvudet, gör höftrörelser och klappar händerna. Mest fart var det till gangnam style! Så roligt att smygtitta på dom.

Resten av kvällen blir lugn. Läsa en bok, tända lite ljus och bara mysa!

Nu kan ni förresten följa mig på Instagram! Många har frågat varför inte jag har det, och när Åsa frågade igår så beslöt jag mig för att ta tag i saken. Sarrape heter jag, och kommer förmodligen att lägga upp en och annan bild där :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0