firat kanelbullens dag...

Idag har det varit kanelbullens dag, och det har vi minsann firat. På eftermiddagen var vi bjudna till min mormor på nybakade bullar (dom godaste jag vet) och kaffe. Elias lekte med mina kusiner och smaskade bulle han också. Tittade även på kort sen jag var lika gammal som Elias.

När vi kom hem åt vi middag. Jag hade kokat stuvade makaroner till hela Forsa idag, så vi var tvungna att äta det idag med. Jag var inte sugen på köttbullar så jag testade något nytt: kesobiffar. Köttfärs, lök, keso, ägg, majsolja och kryddor. Blev faktiskt helt OK!

Efter maten tittade vi på hockey med min bror, förlust för Brynäs...

Nu har vi haft myskväll med tända ljus, men sängen lockar så now it's godnatt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0