fått lite bra saker gjorda...

Hemma hos Mattias och Frida blev jag bjuden på go-fika! Mamma och pappa var också där, trevligt trevligt.

Jag fick även mitt CV färdigskrivet, igenomkollat, ivägskickat och utskrivet. Känns bra! Så glad att jag fick komma dit och göra det. Och att Frida engagerade sig så mycket och hjälpte mig på traven!

När det var klart åkte jag och handlade. Jag och Carro ska ju ha tacosmys och sleepover ikväll. Som förr i tiden, mysigt :-)

Nu ska jag ta det lugnt ett tag bara. Sticka lite på halsduken (haha) och kika på teve. Men jag får inte glömma tvätten som ligger klar i maskinen, bäst att hänga den på en gång!

Bra Söndag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0