ett lugnt slut på dagen...

Efter middag, diskstök, nattning och en plockrunda är det skönt att sjunka ner i soffan och bara slötitta på tv.

Jag är faktiskt helt själv i soffan faktiskt. Elias sover ju, och Mattias spelar innebandy här i Forsa. Rätt skönt med tystnaden faktiskt, hehe. Men snart kommer han nog hem, och då är det dags att packa Pajala-väskan...

Imorgonbitti när vi lämnat av Mattias i stan så åker jag och lilleman till min mormor och äter frukost. Mys! På eftermiddagen ska jag jobba, så då ska Elias vara hos mina föräldrar.

Nu ska jag ta en dusch och sedan vika lite tvätt. Tvättkorgen är så gott som tom, så det finns en del att vika nu :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0