en solig och fin tisdag...

Imorse vaknade jag 07:45. Gick upp och slog på teven, tände ljus och hoppade i myskläder!

Runt 8:30 kom Elias hit. Dags för pappa-vecka! Då gjorde vi frukost, sen myste vi i soffan med en bok. Lilleman är lite rosslig i andningen igen (förkylningsastma) så han hade inte sovit så bra, det märktes att han var lite trött imorse...

Men vid 10-tiden klädde vi på oss varmt och tog en promenad. Skönt med lite ny fräsch luft i lungorna! Vi stannade till vid en lekpark också så han fick "köra" i sin favoritbil där. Uppskattat :-)

Nu har vi precis ätit mellis, frukt-mellis. Jag ska snart skjuts lilleman till min mamma, så han får äta lunch där. Jag ska nämligen jobba ett em-pass, så Elias ska vara där tills jag slutat. Mysigt får dom det nog!

Sen ikväll när jag hämtat lilleman och låser upp dörren hemma, så är vi samlade hela familjen. Mattias kommer hem från Pajala ikväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0