en riktigt höstig kväll...

Idag efter middagen och diskstöket så klädde vi på oss och tog en kvällspromenad. FlodinFrida kom och gjorde oss sällskap efter vägen, trevligt tyckte både jag och lilleman!

Hon följde med oss hem efter promenaden. Skönt att komma in i värmen! Elias tog ett skumbad och godtog faktiskt att det bara blev ett snabbt bad. Annars brukar han vilja bada länge, länge.

Efter badet blev det pyjamas- och vällingmys i soffan för lilleman. Mysigt att gosa med Frida ju!!! Jag och Frida drack té, riktigt höstigt och mysigt.

Elias somnade relativt fort. Tror han längtar till dagis imorgon! Frida gick hem för ett tag sedan, så nu sitter jag själv här i soffan och myser.

Ska strax ta en dusch, sen ska nog även jag göra kväll. Jag är riiiiiktigt trött, och vi ska ju som sagt upp tidigt imorgon. BRA TISDAG, förutom att Mattias befinner sig i Pajala... Men än går det ingen nöd på oss här hemma ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0