en mycket bra söndag...

Vilken dag! Loppisen gick bra, även fast det inte var så mycket folk där... Jag ville bli av med så mycket som möjligt och hade nästan bara satt 5:- 10:- 15:- på allting. Och sålde gjorde jag! 650 kronor fick jag in, på skitsaker enligt mig. Härligt...

Jag gjorde även lite fynd där: en grå lång kofta, en blus, jeansleggings, grått ljushus och fina burkar som en tjej där hade gjort själv. På en av burkarna var det en gammal Saab, den var jag ju bara tvungen att köpa för att hedra vår egen "älskade" Saab... Allt detta blev 95 kronor tillsammans. Fynd!

När jag kom hem kom lillebror och Frida hit på kaffe. Dom stannade länge, så Elias och Mattias hann också komma hem. Lek, bus, bad och mys!

Nu sover lilleman och jag ska hänga en tvätt. Sen ska vi vuxna också sova. Mattias är ju mitt uppe i älgjaktsveckan och Elias har dagisfotografering imorgon!

Just ja, gjorde ett "bord" av en gammal trägrej idag också :-)






Kommentarer
Frida Flodin

Min frilla kan vara den äckligaste jag nånsin sett! Men tusen tack Sara för allt idag! <3

2012-10-07 @ 21:15:33
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se
Sara

Ja fyfan. Tvekade om jag ens skulle lägga upp bilden på dig..... Haha puss! Det var så lite så, det är jag som ska tacka <3

2012-10-07 @ 21:37:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0