en helt vanlig söndag...

Imorse var vi trötta här på Frejavägen. Ja, utom Elias då förstås! Men tillslut vaknade vi till allihopa.

Mitt på dagen åkte vi till Bobygda. Mattias skulle till en kompis och hjälpa honom, så jag och Elias var hemma och myste med lillens farmor och farfar.

Efter att vi blivit bjudna på middag åkte vi hemåt. Klockan var då runt 18-tiden, Elias slocknade i bilen och fortsatte sova i sin säng när vi kom hem. Han har varit på riktigt bus-humör så det är väl inte så konstigt att han var helt slut.

Jag tvingade Mattias att starta en tvättmaskin tidigare ikväll. Det slog mig att han aldrig har tvättat sedan vi flyttade hit. Och det kan ju vara bra att kunna med maskinen liksom. Så jag stog och inspekterade när han höll på. Tur var väl det! Annars hade varken tvättmedel eller sköljmedel hamnat i rätt fack. Haha! Men nu när det är dags att hänga tvätten antar jag att jag får göra jobbet själv ;-)

Annars så har vi det bara bra ikväll... Nyduschad, nytvättat hår, tända ljus och snart blir det filmmys :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0