det är något speciellt...

Fredag, sköna Fredag. Det är något speciellt med dessa dagar. Vare sig man är ledig, jobbar eller ska jobba helg (som i mitt fall). Det är en stämning i luften och bland alla människor; FREDAGSMYS!

Idag fick jag lite sovmorgon, lilleman vaknade runt 7-tiden, men bäddade ner sig tätt intill mig och somnade om i en timme till. Lovely!

Vi klev upp och myste framför teven. Sen gjorde vi en grötfrukost. När vi hade ätit upp och jag hade fått i mig kaffe tappade vi upp en härligt skumbad. Fredagslyx :-)

Nu är Tompa här och leker med Elias. Snart är det dags för lunch, och sen ska vi åka till stan och träffa lillemannens mamma. Kommer bli tomt här hemma nu i några dagar...

Jag ska sedan luncha med moster och kusin, samt uträtta lite ärenden. Till kvällen blir det hockey-mys :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0