dags för att rensa ur nu...

Idag efter att vi fiskat (fick fyra fina regnbågar) så hälsade vi på hos Micke och Åsa. Längesen vi träffades! Och som vanligt skämmer dom bort oss, dom hade köpt presenter från deras utomlandsresa. En vinflaska, olivolja, tvålar och godis från Cypern. Snäll dom är!!! Mattias fick även en kläm-tutte, haha.

Hann in till mamma och pappa på vägen hem, vi fick se Brynäs vinna! Nu är vi hemma och jag har ägnat lite av kvällen till att plocka ihop loppisprylar. Det är nämligen loppis på Folketshus här i Forsa på Söndag (kl. 10-15) så jag och min moster ska ha ett varsitt bord. Skönt att förhoppningsvis bli av med lite saker, det svämmar över här... Imorgon ska jag gå igenom lite kläder och alla saker i förrådet. Mycket ska bort. Och jag ska vara hård på mig själv, inget "men jag kaaanske kommer använda det här någon gång"!

Den nya hyllan ska även upp på väggen imorgon. Det blir förmodligen bredvid vitrinskåpet. Volovon ska även städas (svärfar lagade den!) och bli lika ren som Saaben. Sen kommer ju Elias med. Full fart med andra ord :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0