bra eftermiddag också...

Det har varit en bra eftermiddag också! Vi åkte som sagt in till stan efter lunch för att handla på Maxi.

Där blev vi ett bra tag, tur det finns bananer till barnen! Förutom att handla till kylskåpet så köpte jag en blomma till köksfönstret, som Elias tyckte var ful. "Usch" sa han och tyckte att jag skulle ta en annan. Men där gav jag mig inte... Haha, gopluppen! När vi hade handlat klart åkte vi till min mormor och fikade. Gott och mysigt...

På vägen hem svängde vi in på RK också. Hittade ett par perfekta och gudomligt sköna jeans för 20 kr. Lovely!

Nu tittar vi på Svampbob, men ska strax äta middag. Sen ska vi nog ta en promenad med vagnen. Ska höra om Carro kanske vill följa! Ikväll blir det en tidig kväll för oss båda, dagis väntar för lilleman imorgon, och för mig blir det en städdag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0