vill vill vill vill vill vill...

Nu har vi varit och storstädat morfars lägenhet och gjort det adventsmysigt. Hej julkänslor! Som vanligt fick vi fika och några hundralappar, trots att vi varje gång säger att vi vill städa åt honom gratis. Envis, men bra gubbe det där!

När jag kom hem satt brorsan och sambon i sofforna och kollade på AIK-Brynäs. Slog mig ner med en kopp té jag också. Myspys, hoppas på Brynäsvinst...

Imorgon ska jag kliva upp tidigt, tvätta håret, köra en maskin arbetskläder och dammsuga innan jag ska åka till stan. Tänkte gå en runda och uträtta lite ärenden innan em-jobbet.

Har världens klump i magen. Vill så gärna köpa huset! Så många tankar! Men det är mycket som ska stämma... Imorgon tänkte jag iallafall gå in på Mäklarhuset och höra lite. Och Mattias ska få ringa några samtal. Det är ju som en djungel allt dethär med husköp... Men visst känns det skönt att vi äntligen är på G nu. Och blir det inte det här huset så är det bara att leta vidare!

Nu ska jag försöka släppa hustankarna och vara social med Mattiasarna :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0