testar en ny ögonpenna...

Det är så roligt med mina arbetskamrater... Ena dagen står vi 3-4 stycken och diskuterar skit en halv dag, alltså BAJS, och andra dagen står vi och pratar om smink och ögonpennor. Från bajs till glamour liksom! Hehe. Härligt att vi kan prata om allt ;-)

Iallafall så hade Karin köpt en ny ögonpenna. Själv har jag aldrig ägt en sådan, så jag köpte en idag! Min chef Sussa målar alltid på ögonlocken och det ser så fint ut. Vi var rörande överens om att det öppnar upp ögonen och ger ett piggt uttryck.

Så nu är man en i gänget. Skönt.

Ikväll efter att jag tvättat bort mascaran så var jag tvungen att provmåla. Men jag måste nog öva liiiiiite mer. Sen fick jag ett tips om ett puder att ha under, så att det sitter bättre. Jaja, det blir nog bra det här.

Nästa gång jag jobbar ska jag vara fin och pigg på ögonen, så att jag åtminstone kan se glamourös ut när vi pratar avföring!!!

Nu blir det sängen, älskar att Mattias och Elias är hemma! Ensamhet kan vara skönt ibland. Ett tag. Men forever alone, det ville jag'rå inte vara... Myser till 100% här hemma nu :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0