tagit vara på finvädret idag...

Imorse var jag dödstrött runt 8-tiden då vi vaknade. Vi tittade nämligen på en film igårkväll (en av de nya Falk-filmerna) och det blev alldeles för sent... Men efter att jag legat och snoozat lite, läst Alfons för Elias och tagit en snus så vaknade jag till liv. Mattias åkte och handlade direkt när ica öppnat, sen åt vi frukost och gjorde oss redo för dagen.

Vi passade på att ta vara på det fina vädret som vi bjöds på! Underbart. Vi tog en promenad med vagnen, lekte i en lekpark, gick lite till och när vi kom hem så krattade vi gräsmattan. Massor av löv överallt efter "stormen" tidigare i veckan.

När vi kom in åt vi lunch, sen somnade killarna! Själv har jag fått en del gjort, som alltid när killarna sover, hehe. Diskat, plockat, tvättat osv. Så nu är vi redo för Fredagsmys!

Elias ska snart åka till sin mamma, så jag och Mattias blir själv i helgen. Men på Söndag, när det är farsdag, då kommer lilleman hit igen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0