skönt att vara hemma igen...

Imorse blev det stressigt till jobbet, trots att jag sov hos mormor i stan... Men varken hon eller jag vaknade av klockan, oooops! Klockan 06:09 vaknade jag, den tiden hade jag velat vara på jobbet ju. Men jag hann till 06:30 iallafall.

Dagen var rätt körig, precis som Fredagarna brukar vara! Men allt gick bra.

När jag slutade gick jag en runda på stan med mormor. Köpte världens bästa tvål på apoteket, ett par jeans för 40 kr (!!!) och en ny vinterjacka som var nedsatt från 1299:- till 699:- och jag fullkomligt älskar den!

Sedan bjöd mormor på mat, innan vi fortsatte till ÖB. Där köpte jag två presenningar för 14 kr/st och tre fina ljuslyktor för 10 kr/st. TIPS X 2 där! Struntar i om ljuslyktorna var menat som "julpynt", för så jäkla juligt är det inte med svarta stjärnor...

Nu är jag hemma, skönt skönt. Jag hade tänkt dammsuga, men nej, det gör jag på Söndag. Det blir en ensam myskväll istället :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0