sjukt svårt att varva ner...

Efter att jag hade duschat och tänt ljus i hela lägenheten (ääälskar dom senaste ljuslyktorna jag köpte på ÖB) så var tanken att jag skulle ligga i soffan hela kvällen...

Men hur bra gick det?

Det är så konstigt med mig. På dagarna, framför allt på morgonen och förmiddagen, är jag så himla trött. Orken är helt puts veck vissa dagar! Men på kvällarna kan jag få världens energikick från ingenstans?

Ikväll har jag haft en sån kväll. När jag hade legat i soffan en halvtimme så fick jag nog. Letade något att göra. Ja - rensa garderoben! Så det har jag pysslat med... Även sorterat lite lorttvätt och tagit reda på ren tvätt.

Så nu har jag svårt att varva ner. Kan i och för sig bero på att jag haft ett sånt himla flow idag. Men det är jobbigt, vill ju sova jag ju.

Ligger iallafall i sängen, så snart slocknar jag förhoppningsvis. Jag får väl läsa lite, det brukar fungera :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0