precis som jag tänkt mig...

Idag har jag haft en bra arbetsdag, trots på tok för lite sömn... Full fart, läget under kontroll och en klocka som tickat på bra. Lovely att gå på ledig helg kl. 12:00 också!

Hann springa en runda på stan, luncha och hänga med mormor, moster, Frida och Tompa. Köpte en julklapp och två adventsstjärnor.

Stjärnorna var precis vad jag letat efter! Har tänkt att det vore smidigt med hängande stjärnor efter som vi redan har "glödlampor" som hänger i fönstret i vardagsrummet. Så jag har varit på jakt efter just sådana. Hittade dem idag för det fina priset 49:- st. Har redan hängt upp dom och det känns såå rätt.

Imorgon ska resten av "adventen" upp ;-)

Men först ska jag njuta av en kväll med trevligt sällskap och god mat, hemma hos Micke och Åsa! Det ser jag fram emot. Elias ska sova hos mina föräldrar inatt, gopluppen. Hoppas han blir lika glad för det som dom är!

Nu ska jag fixa lite med några hyacinter m.m som jag fick av mormor. Älskar verkligen blommorna som hör till julen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0