mera svart och vitt, tack...

Nu har jag helt snöat in på svarta detaljer... Såå snyggt. Idag har jag donat lite i köket. Nu när jag har snygga svarta handtag på köksluckorna vill jag ju ha mer svart i hela rummet.

Så idag har jag bytt överdrag till kökssoffan. Från beiget till ett vitt tyg som jag fick låna av mammi. La dit två svart/vita kuddar (hade beiga där före) och flyttade "Bon Appetit", som tidigare satt på en kökslucka, till kökssoffan. Black and white, mm-mm-mm! Lite andra svarta detaljer har också fått flytta in i köket.

Älskar dessa dagar då jag är ensam hemma och får dona i lugn och ro. Med bra musik i högtalarna, ingen tidspress...

Men nu ska jag börja fundera på vad tusan vi ska äta ikväll. Mattias är hos en kompis och gör något jobb, så det blir sen middag. Annars blir det bara lugnt ikväll. Sörjer att vi sett klart alla Falk-filmer, dom är ju så sinnessjukt bra!!!

Vi får väl hitte på nå annat :-)



Kommentarer
mamma

Tyg och tyg.....det var ju min duk! ;-) Blev jätte fint!

2012-11-10 @ 17:00:37
Sara

Och vad är en duk gjord av??! Tyg ;-) Ja det blev bättre nu :)

2012-11-10 @ 17:01:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0