lite bättre känns det nu...

Sådärja. Nu känns det lite bättre med allting. Håret är färgat, blev faktiskt en fin färg som jag aldrig förut haft tror jag. Mörkt, mörkt med violetta inslag. Perfekt med lite färg för att liva upp det gråa tråkiga vintervädret vi har!

Jag har även vikt tvätt, gjort rent tvättmaskinens alla fack och filter, kört den tom på 90 grader, rengjort spisfläkten och rensat avloppet under badkaret. När jag ända var där inne städade jag resten av badrummet. Så nu är några punkter från listan strukna! Skön känsla!

Nu ska jag dona lite mer innan jag ska hämta grabbarna! Vi åker direkt och provkör bilen hos Mathias min chef, sen blir det nog middag i stan. Vissa dagar får man fuska, och just idag har vi ont om tid på eftermiddagen. Mattias är hos frisören kl.16:00, jag hämtar Elias mellan 16-16:30, klockan 17:00 ska vi kika på bilen och NÄR ska vi hinna laga/äta middag? Det blir alldeles för sent, så det blir lite Torsdagslyx!

Vi har även pratat lite med mäklaren som i sin tur skulle framföra vårt "skambud" till husägaren. Han trodde inte han skulle gå med på det. Men samtidigt var vi dom enda intressenterna på huset, så vi får se.

Nu: en kopp kaffe och mys i soffan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0