känns som ett nytt kök...

Idag när Elias mormor och morfar var här och hämtade honom, så kom min bror också. Med sig hade han ETT svart handtag till en kökslucka. "Passar dom här på era köksluckor?" frågade han, och visst - det var exakt rätt mått. "Vi har TJUGO stycken som du kan få av Frida" - snacka om att jag dog av lycka!!!

Jag har varit ute efter just svarta handtag till våra köksluckor. Tänkte köpa svarta i plast på IKEA sist, men då var dom slut... Dom här som jag fick av Frida var mycket, mycket snyggare och i ett bättre material än plast.

Så efter middagen, som blev hämtmat, skruvade vi ner alla dom gamla fula silvriga handtagen, och satte dit dom nya. Vilken skillnad det blev... I love it.

Nu känns det nästa som ett nytt kök!

Resten av kvällen är det Fredagsmys som gäller. Mattias ska snart iväg och spela innebandy en sväng. Då ska jag duscha och hoppa i myskläderna, för när han kommer hem blir det filmtime! Vi ska kika på en eller två av dom nya Johan Falk. Helg helg helg :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0