fått en del gjort idag...

Skön förmiddag! Efter morgonduschen och frukosten började dagen på allvar. Vek tvätt, hängde tvätt, dammsög och skurade golven. Fint och fräscht igen!

Vid 11-tiden åkte jag till stan. Hittade faktiskt lite fler julklappar, och spanade in desto fler. Gillar att handla lite då och då, istället för att tömma plånboken på en och samma dag...

Träffade även mormor på stan, så vi gjorde följe ett tag. Mysigt!

Innan jag gick till jobbet sprang jag in på Mäklarhuset och lämnade in intresseanmälan på huset. Nu väntar vi på att mäklaren ska ringa upp! Spännande! Diskutera lite bud, besiktning osv... Vill att denna "väntan" och ovissheten ska vara över. Men saker och ting tar visst mer tid än vad jag vill.

Nu sitter jag på jobbet. Fikar, dricker kaffe och bläddrar i tidningar. Skönt med en lugn stund innan jag börjar. Jobbar med Karin idag, gillar't. Tror att det kommer bli rätt lugnt... Veckan innan löning brukar vara ganska seg. Men det ska nog gå bra ändå. Vi kan ju alltid dricka kaffe och prata strunt (och husdrömmar) om vi får tråkigt ;-)

Nu ska jag fylla i lite timrapport... Följ mig gärna på Instagram vetja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0