en sjukt mysig arbetsdag...

Vilken otroligt mysig dag på jobbet. Älskar att jobba med Karin, min goa ex-svärmoder. Vi hade det lugnt idag. Men mysigt. Tända ljus överallt, prat och kaffe! Vi lyxade även till det med en varsin tacotallrik och julmust till middag. Inte varje dag man hinner det inte! Måndagslyx...

Efter jobbet svängde jag in till mormor med lite bröd. Hon hade bakat lussebullar, så jag fick med mig två påsar hem. Lovely!

Nu är jag hemma igen. Har rengjort gungstolen och försökt hitta en bra plats till den. Liiiiiite svårt i vår lilla tvåa! Jag får klura lite...

Resten av kvällen blir lugn. Kanske en kvällspromenad? Vi får se helt enkelt.

Bjudet på lite bilder från jobbet. Älskar det stället, och framför allt go-gummorna jag jobbar med. Våran humor går inte av för hackor den heller ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0