en riktigt trevlig kväll...

Idag hade vi det lugnt på jobbet. Men vi blev ändå kvar sent eftersom det bara var jag och Mia som stannade till stängning. Hem kom vi iallafall till slut.

Jag åkte direkt till Norrvägen och kollade på hockey med brorsan och Frida. Hennes syster kom en sväng också. Tråkig förlust tyvärr...

När matchen var slut åkte vi hem till M & F. Vi beställde pizza som vi mumsade i oss. Ont i maaaaagen!

Sen kom Niklas dit. Frida skulle sminka honom till Jack Sparrow. Vilka fantastiska kläder han fått tag på! Grymt blev det. Fick låna peruken jag också. Tänk om man hade så fint hår!!!

Resten av kvällen var det bara jag, Frida och lillebror. Vi spelade spel, drack vin, knäppte fula kort och gjorde charader. Massa skratt. En himla trevlig kväll helt enkelt.


Nu ligger jag hemma i sängen. Trött, trött. Imorgon blir det en redigan sovmorgon innan jag gör lite nytta. Ser fram emot att somna, och sedan sova tills jag vaknar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0