en morgon helt utan krav...

Godmorgon! Idag har jag haft en morgon helt utan krav, jag ställde ingen klocka igår, utan chansade på att jag skulle vakna i någorlunda bra tid ändå. Och det gjorde jag! Klockan 08:56 vaknade jag av mig själv, lite för sent ändå kanske, med det innebär att jag slapp huvudvärken som brukar anlända när jag sover längre än till 09:00. Klara't med några minuter - king!

Sedan dess har jag bara slappat, hur skönt som helst... Jag har den här förmiddagen då jag är "helt ledig", för resten av dagarna denna vecka är rätt fullbokade: klockan 15:00 idag ska vi åka till huset och titta, sen ikväll ska jag och Frida åka till morfar och städa hans lägenhet och göra adventsfint åt honom. Onsdag, Torsdag och Fredag är det jobb som gäller. Och däremellan är det andra småsaker som ska klämmas in också. Blir skönt att gå på långledig helg på Fredag klockan 12:00, och sedan fira in helgen med middag hos Micke och Åsa!

Nu ska jag ta tag i dagen. Ta en promenad till ica och handla lite. Sedan tror jag att jag ska dra fram dammsugaren!

Hoppas på en bra dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0