en lugn em på jobbet...

Idag har vi haft en lugn eftermiddag på jobbet, jag och Trine. Men vi hann förbereda inför morgondagen, snacka skit och prova vår nya vaniljlatte. Fast latte är ingen för mig... Det ska vara kaffe. Svart och rivigt.

Vi blev klar med stängningen i bra tid, sen var jag tvungen att köra hem i Mattias jobbarbil. Han och brorsan skulle köra volvon till Gävle för att kika på matchen, så han kom in och bytte bilnycklar med mig på jobbet. Hatar att köra bilar jag aldrig kört förr. Och innan jag ens fick på lyset.... ;-)

Åkte raka vägen till mamma och pappa. Vill inte titta på matchen själv hemma. Här fick jag båda mat och massage, lyx!

Nu är det soffmys med hockey och té som gäller här på Norrvägen. Sen ska jag hem och sova, ska upp tidigt imorgon och jobba ett fm-pass innan jag går på långledig helg kl.12:00 - skönt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0