en lovely morgondusch...

Inatt hade jag svårt att sova. Låg och vred på mig, lyssnade på podcast och försökte att inte tänka så mycket. Men det var svårt... Så imorse var jag trött.

Släpade mig upp strax innan 8. Trött, kall och frusen. Så jag gick raka vägen till badrummet. Tog en het dusch, tvättade håret och blev riktigt pigg och varm! Jag borde ta en morgondusch varje dag, för jag kommer verkligen igång av det. Fast när jag jobbar förmiddag blir det svårt... Kliver gärna INTE upp 03:30 för att hinna duscha ;-)

Frukosten har jag ätit i soffan framför teven. Har även slängt in en tvätt och ska alldeles strax börja dagen ordentligt.

Bädda, dammsuga och göra mig iordning för att åka till stan och sedan jobba.

Tror och hoppas att det blir en bra dag. Vill att allt ska gå fort nu, hur än det kommer gå, så att jag slipper fundera så mycket :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0