en bra start på veckan...

Idag har jag haft en bra och mysig dag! Först skjutsade jag grabbarna till dagis/jobb, sedan fortsatte jag till mormor där jag blev bjuden på kaffe och frukost. Låg där på kökssoffan ett bra tag och diskuterade livet med mormor. Härlig start på dagen!

Sedan åkte jag hem och gjorde mig redo för att åka till stan med Carro. Vi tvättade volvon på Statoil. Om jag nu ska tvingas köra runt i den skruttbilen (som är Mattias gamla jobbarbil) istället för Saaben så ska den åtminstone vara ren! Jag kommer nog få köra volvon ett bra tag, då saaben bara krånglar för oss. Den kommer förmodligen stå avställd hela vintern :/

Nog om bil-tråkigheter...

Efter biltvätten åkte jag och Carro på mitt jobb och fikade. Myspys! Det blev även en hel del julklappar inhandlade, så skönt att få bocka av på julklappslistan!

Sprang även in på Mäklarhuset och frågade ett och annat. Mattias har pratat med han som bor i huset och vi ska få komma dit imorgon igen och titta samt fråga lite mer om vissa saker. Sen får vi väl se om vi lägger in en intresseanmälan eller ej, spännande va?!

När jag kom hem från stan slog jag in de julklappar som är färdigköpta. Ännu mer julkänslor! Gjorde även middag som blev körv, pärer och stekt ägg - lagom måndagsmat.

Nu ligger herrn och jag i varsin soffa. Ska låta maten smälta, kanske också blunda en minut, sen ska jag ta hand om disk och annat plock. Klockan 19:00 har jag bokat en bana på Bowlinghallen till mig, Mattias och Niklas. Blir roligt det, sopa banan med boysen!

Ska bara vila upp mig lite ;-)



Kommentarer
mamma

Röd-och vitrandigt i år ser jag :-)

2012-11-19 @ 19:07:11
Sara

Yes, det blir årets tema ;-) Laddat upp med flera rullar från lagerhaus!

2012-11-19 @ 21:26:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0