en blandad fredagkväll här...

Tidigare ikväll tänkte jag gå ut på en promenad. Kikade in hos lillebror och Frida efter vägen, tänkte bara lämna en sak till Frida och säga hej. Men där blev jag kvar! Kaffe, prat, skratt, julplanering, ett glas vin och trolleri. Mattias kompis var också där, så vi avslutade med att spela kort. Trevligt!
 
Innan jag gick hem tog jag en runda genom Forsa. Helt öde! Men det var mysigt att gå omkring i mörkret med bra musik i hörlurarna. Och nya jackan blir bara skönare och skönare!
 
När jag kom hem gjorde jag något jag borde ha gjort long time ago. Jag duschade av ALLA blommor och gav dom näring. Så nu hoppas jag att dom växer till sig! Jag körde även en maskin tvätt som jag hängde medan jag tittade på en repris på Sommarpratarna. Hehe, kul Fredag.
 
Nu är det snart dags att krypa ner i sängen. Läsa lite kanske? Imorgon ska jag jobba mellan 11-16, så då kan jag unna mig en sovmorgon, en morgondusch och morgonkaffe i lugn och ro. Efter jobbet blir det hockey på Norrvägen!
 
"I want to shake up your soul. Shake, shake, shake it, so slow"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0