det här blir en bra dag...

Kvällen hemma hos Micke och Åsa igår var mycket trevlig, och god. Åt den godaste hemmagjorda pizzan jag någonsin ätit, mmm. Sedan blev det soffhäng med godis, tv och en massa prat. Fin kväll.

Elias har ju sovit hemma hos mina föräldrar inatt. Pratade med dem nyss och allt hade gått så bra så. Men det tvivlade jag inte på heller. Lilleman hade knappt tid att säga hejdå till oss igår när vi lämnade honom. För hemma hos "Annnn" och "Toto" (Susanne och Tole) finns det lego!!!

Han ska få vara där ett tag idag också. Mattias jobbar lite idag och jag ska ha en effektiv, men ändå mysig, dag hade jag tänkt.

Vinterstudion (äntligen!) på teven, myskläder, en termos med kaffe och sedan i lugn och ro plocka fram "adventen" - mysmyspys!

Sedan kanske Elias-abstinensen blir för stor så jag går upp till Norrvägen och myser. Älskar lediga lördagar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0