bajs och blä för skitbilar...

Idag har jag och Elias haft en mysig dag på stan med min mormor och kusin Fridis! Vi började med grötfrukost på vallvägen, sedan handlade vi julklappar, lunchade på stan, fyndade två vit/svarta ljusstakar på loppis och handlade ännu fler klappar. Jag har haft ett himla bra flow, så nu återstår endast två personer att köpa till. Så jäkla härligt. Dock är det till två "svåra" personer, min bror och Mattias pappa. Men det hinner vi fixa. Det är ju inte ens December ;-)

När vi kom hem igen åt vi middag och busade med pappsen.

Annars är jag på pisshumör nu... För bilar ska ju bara fungera!!! Vi har ju haft två bilar, en Saab och en Volvo. Saaben har bara krånglat och kostat oss skjortan... Nu har den dessutom punktering x2 och står avställd. Då fick vi låna Mattias pappas skrutt-volvo. Idag tvärdog den... Så nu har vi ju bara en bil igen. Och det funkar inte för oss, vi måste ha två bilar! Så nu är det Blocket.se som gäller. Suck...

Och allt med huset känns ju inte heller så ljust. Stämningen dog lite efter besiktningen liksom... Nya tag!

Ska försöka bli på lite bättre humör nu med soffmys bredvid sambon :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0