ännu mer intresserad nu...

Idag har jag haft en slö dag. Bara handlat, hälsat på mamma och tittat på tv... Skönt med sådana dagar också!

Strax efter 14-tiden kom svärfar och drack kaffe. Sen kom Mattias hem från jobbet. Klockan 15:00 befann vi oss utanför huset som vi skulle titta på igen. Första gången var ju min pappa med, och idag var Mattias pappa med oss. Känns skönt eftersom en annan inte vet vad som är bra/dåligt och vad man ska titta extra på när man vill köpa hus. Jag menar, jag ser ju bara det ytliga och hur jag skulle vilja möblera ;-)

Hur som helst är vi mer intresserade nu! Vi ska lämna in en intresseanmälan imorgon, sen får vi se hur allt blir. Är det ingen annan som vill köpa huset, så är det mycket möjligt att vi gör det. Blir det budgivning så är vi båda inne på att det inte är värt det. För det är en del att göra i och utanför huset. Men för det priset det är nu så, ja, jag vill köpa!!!

Men jag får snällt vänta, trots att det inte är min starka sida. Tur att jag har tre jobbdagar framför mig nu så att jag inte hinner tänka så mycket...

Och nu ska jag och kusin Frida åka till morfar och göra fint. Så då får jag också tänka på annat, haha. Senare ikväll blir det hockey med "båda Mattiasarna" här hemma hos oss :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0