två soffor har flyttat in...

Ja, nu har ju som sagt två stycken soffor flyttat hit till Frejavägen! Båda två har vi fått av mamma och pappa.

Mysigt med en kökssoffa! MEN nu vill jag ha ett rektangulärt bord. Soffan fyller inte riktigt sin funktion med ett runt bord... Jag ska kika på RK och Dakapo imorgon, behövs det så målar jag gärna ;-)

Den lilla utemöbeln som stod på baksidan har fått flytta till framsidan, där den tänkta trätrallen ska vara. Om jag nu vill ha någon, har inte bestämt mig än. Och på baksidan står nu den andra soffan vi fick. Ska hämta hem ett bord med. Tänk att kunna slänga omkull sig där i kvällssolen :-)

Nu sitter jag faktiskt på kökssoffan och skriver, samt tittar på när Mattias diskar. Underbart!!!

Elias sover skönt, vi tog ett bad tidigare ikväll han och jag. Myspys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0