tror alla var i stan idag...

Oj vilken dag! Imorse gick det hur bra som helst - pigg, glad och lagomt lugnt på jobbet. Mitt på dagen blev det dock KAOS [käääjows].

Jag blev tvungen att jobba över, men det gjorde mig inget :-)

När jag fick sluta åkte jag till A&H. Snusförrådet skulle fyllas på. Hur mycket bilar som helst, på vägarna, på parkeringarna, överallt. Och inne på A&H var det nästa svårt att ta sig fram. Men det är klart, många har ju klämdag idag...

Köpte även en ny kudde till kökssoffan!

Väl hemma drog jag fram dammsugaren. Det var sååå dammigt och skitigt här. Verkligen på tiden att det blev gjort. Pojkarna är i Bobygda, så jag ska dona lite till nu i min ensamhet innan de kommer hem!

Imorgon väntar jobb igen, men bara mellan 11 och 16. Så lite Fredagsmys blir det allt ikväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0