svettig, rödblommig, slut

Satan i gatan! Vad jobbigt det var att jogga ikväll. Det märks att jag haft ett (oklart varför) uppehåll...

Tompa cyklade ikapp mig och triggade mig att "maxa" mellan varannan lyktstolpe. Jävla unge. Jag var så trött att jag skakade när jag sprungit i mål. MEN - det var det värt. För ojoj vad bra man känner sig efteråt :-)

Nu har jag hämtat andan igen och ska hoppa in i duschen. Vilket ska bli himmelskt skönt. Ni anar inte hur rödblommig och svettig jag är. Totalt slutttttttt.

VM-finalen i hockey är i full gång, så efter duschen hoppar jag i morgonrocken och följer den med spänning.

Imorgon börjar en ny vecka. Elias ska på dagis, sen är det mamma-vecka. Själv jobbar jag ett em-pass imorgon. Ser fram emot en lugn och slapp förmiddag hemma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0