såhär klocka 01 på natta

Ljuvlig dag! På jobbet var det körigt som satan, men vi kom fram till att vi har sådan bra kemi (haha), så vi fixa't galant. Dock kom vi inte därifrån för ens 1 timme och 15 minuter efter stängning...

När jag kom hem blev det en öl och snabbmat ute i solen, såå härligt.

På kvällen gick vi upp till Norrvägen för att spela kubb med lillebror och Frida! Ännu en öl - och riktiga sommarkänslor!

Sen såg jag att Carro och Hannes var hos Carros föräldrar och spelade kubb, så jag gick dit och spelade med dom en sväng. Och där blev jag kvar!

Kubb, vin, cider och krocket. Mattias kom sen han också. Då spelade vi sällskapsspel och hade det förbannat roligt! En och annan jäger (för mycket) slank även ner...

Vi kollade också när Loreen vann Eurovision inne hos Carros föräldrar - Euphoooooriskt :-)

Nu är vi hemma och jag BÖR sova. Imorgon ska jag nämligen vara på jobbet kl. 09:00. Gruvar mig redan, haha.

En underbar Lördagkväll har vi haft iallafall :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0