så underbart fint väder...

Åh vilket sommarväder vi har! Helt underbart. Efter en lugn eftermiddag på jobbet mötte jag upp Carro, vi åkte till Mc Donalds och åt en varsin glass i kvällssolen, mys!

Nu i kväll har jag och Mattias varit uppe på Norrvägen och spelat kubb/boule med lillebror. Sjukt härligt och roligt. Dom två tillsammans är så fula. Alltså sådär fult rolig. Skrattar så himla mycket med dom (och åt dom), love it. Mattias tvingar mig att berätta vem som vann flest gånger... Meeen det håller vi tyst om ;-)

Plockade med mig lite buketter med blommor hem. Bland annat gullvivor som luktar ljuvligt i lägenheten nu!

Snart ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film med herrn. Imorgon blir det en liten sovmorgon. Men inte allt för länge, vi ska nämligen befinna oss på hälsocentralen kl. 09:15.

Sen väntar en dag på stan, i solen och sedan i Bobygda :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0