riktigt slapp torsdagskväll...

Ljusen är tända och jag ligger i soffan och bare later mäh. Jag lyckades till och med leja bort disken till min käre sambo!

Medans tog jag en varm dusch och rengjorde mitt onda skärsår på tummen. På högra handen och allt. Att jobba med inlindad tumme har inte varit det lättaste kan jag säga... Men det är dumt att klaga över en sådan värdslig sak!

Imorgon väntar en ledig dag. Men jag tror inte att lilleman tar hänsyn till det, så det blir till att ställa in sig på en tidig morgon. Får hoppas att han är på mysa-i-soffan-humör :-)

Planer för morgondagen har vi inga, ännu. En sväng på ica maxi och handla lite kanske. Det väntas tydligen skitväder så vi får mysa inne helt enkelt.

Nu: mysa/blunda/njuta/titta tv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0