"nytt" köksbord, 100 kronor

Imorse var jag trött, ögonen var verkligen svåra att öppna. Tror jag var halvt sovande när jag gjorde Elias redo för dagis... Somnade om när grabbarna hade åkt, och sen var jag ÄNNU tröttare!

Men jag tog mig upp, rätt sent, och gjorde mig iordning för en secondhand-runda med Carro.

Jag hittade ett litet behändigt köksbord för 100 kronor - som hittat! Vi kan ju inte ha så stort i vårt lilla kök, så detta var perfekt. Nu kan vi ha fyra stolar runt bordet och ändå utnyttja kökssoffan för fler platser :-)

Bordet ska självklart målas! Kanske börjar med det imorgon...

Nu ska jag laga mat, kyckling, tills grabbarna kommer hem. Sen ska mamma, jag och Elias ta en långpromenad :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0