mys, sol och fotboll ikväll

Hemkommen från fotbollen. Älskar att spendera fina, soliga kvällar där!

Innan vi åkte dit satt vi på uteplatsen och bara njöt i solen, jag och herrn. Sen gick han in och lagade mat PÅ EGET INITIATIV! Så jag kunde sitta där och bara lata mig, gud så härligt. Middagen avnjöt vi där ute, somrigt or what :-)

Nu när vi kom hem s.t.a.n.k det curry i hela lägenheten från matlagningen. Så nu har jag tänt lite doftljus och hoppas på en godare doft...

Imorgon jobbar jag eftermiddag. Men jag ska kliva upp i bra tid, tvätta håret, mysa i lugn och ro, samt träffa Johanna och Carro innan jobbet.

På Fredag är jag ledig. Min enda lediga dag denna vecka! Har en 7-dagars arbetsvecka, i och med att vi har Söndagsöppet på morsdag. Så det ska bli skönt med den lediga dagen faktiskt. Mattias är också ledig då. Så vi får en hel dag på tu man hand. Vi ska till stan och fixa lite grejer, ta en fika och bara vara lediga tillsammans :-)

Men nu är jag trött, dags och sova tror jag. Det känns att man varit igång sedan 03:45 kan jag säga... Går och lägger oss och snackar lite skit tills vi somnar! Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0