mitt nästa målarprojekt...

Godkväller! Eftermiddagen på jobbet var väldigt lugn. Jag hann städa lite i köket, dricka mycket kaffe och prata strunt med Mia. Bra arbetsdag!

När jag kom hem gick jag bara in och vände. Stoppa lite bröd i frysen, sen åkte jag upp till norrvägen.

Fick ett snyggt iphoneskal av mamma; BRYNÄS! Jag är fortfarande kvar här, vi har spelat in massa roliga filmer och skrattat så vi nästan kissat på oss! Vill så gärna visa, men då stryper mamma mig skulle jag tro ;-)

Jag ska snart åka hemåt, karln kommer nog hem från fisket snart han med.

Någon dag nu när jag är ledig ska jag börja på mitt nästa målarprojekt, nämligen att måla en kökssoffa som jag fått av mamma & pappa. Passar perfekt in i vårat kök, så det blir toppen!

Projektet efter kökssoffan blir att "bygga" ett nytt soffbord. Mer om det senare. Har många idéer jag vill ha igenom nu :-)



Kommentarer
Frida Flodin

Du letade ju förr en rumsavdelare..

Hittade en på åhlens ifall du fortfarande är intresserad :)



http://www.ahlens.se/inredning/hall-smamobler/index.html#s=showAll;p=7c5c5086-aa11-4588-815e-e4f2e151deb6

2012-05-10 @ 21:06:11
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/
Sara

Det var tänkt att ha vid skrivbordet när det stod i vardagsrumet, men nu är det ju flyttat! Tack för tipset ändå :-)

2012-05-10 @ 22:23:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0