lite handling och ett fynd...

Hej och hå, känner mig trött och seg även fast jag inte gjort många knop idag... Skyller på vädret.

Mamma, mormor och jag tog en kopp kaffe på Kaffebaren innan vi åkte och handlade. För min del blev det bara en mini-handling, kylskåpet var redan rättså välfyllt. Svängde in på ÖB och kikade också. De hade fått in såå fina kuddar! Tänkte på kökssoffan... Men jag väntar och ser när den har flyttat in istället.

Svängde även in på RK där jag fyndade en vit hylla för en tjugolapp. Vet inte riktigt vad jag ska ha på den ännu, men det kommer :-)

Nu ska jag börja med maten. Sen blir det Fredagsmys på tu man hand med sambon. Han skulle köpa hem lite öl. Det låter härligt - öl, chips, hockey och tända ljus!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0