lång dag + nya springskor

Vilken himla lång dag jag haft idag... Klev upp 03:50, på jobbet hade vi det otroligt lugnt, vilket innebär att dagen känns sååå lång.

När jag hade slutat träffade jag mormor, vi gick och köpte springskor till mig. Jag fick faktiskt en hel tusenlapp av hjärtat i Fredags, så jag kunde unna mig skorna. Annars hade jag nog inte velat lägga mina pengar på det, blir lite dumsnål årå, hehe. Skorna hade kostat ca 1400 kronor. Så det var ett riktigt kap eftersom jag endast betalade 600 spänn. Bra säljare, den där Niklas ;-)

Mormor bjöd på lunch, sen åkte vi på maxi och handlade lite. Massa goda grönsaker och en hjärtan-på-tråd-blomma bland annat.

När jag kom hem satte jag in massor av kort i Elias fotoalbum, köpte nämligen ett nytt album idag!

När Mattias kom hem åkte vi till Micke och Åsa. Drack kaffe, åt chokladbollar, pratade och var trötta (börjar bli vanligt, haha). Dom har fått det så himla fin i sovrummet och den stora garderoben. Nu ska jag leta hus i Näsviken åt oss med, så det så!!!!!

Ikväll blir det soffan & hockey. Imorgon är jag ledig och har sådan tur att mormor kommer hit och putsar mina fönster medan jag städar! Så någon sovmorgon blir det inte, antar att hon står utanför dörren vid typ 07:30 imorgon ;-)



Kommentarer
Åsa

Tack för besöket! Kul när det blir lite sådär spontant i veckan! Nu får vi hoppas på bra väder i helgen så vi kan gotta oss medans grabbarna jobbar!

2012-05-07 @ 23:12:26
Sara

Ja det är trevligt att bara kika in/få spontanbesök. Borde man bli bättre på :-) Ja hoppas på sol och värme, så vi bara kan mysa och ha det gött :-D

2012-05-08 @ 10:34:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0