jag, ljusen och huvudvärken

Elias sover, Mattias fiskar (jag känner nog ingen som är så energisk som honom) och här ligger jag i soffan - med mysiga huvudvärken! Typiskt.

Men jag har det rätt bra ändå. Värmeljusen och myskläderna gör sitt. Likaså tårtan, som jag mumsat lite mer på ;-)

Perfekt Lördagsgötta!

Men nu vill jag nästan att herrn kommer hem. Jag är grymt trött. Tycker att det är så mysigt att krypa ner i sängen när han är pigg och sitter i soffan. Då kan jag liksom ligga och titta ut på honom, prata lite skit och lyssna på teven.

Onödigt vetande:
Jag älskar att prata med någon innan man somnar (spec. Marlene!) och när man är så trött så att man tillslut svarar i sömnen. Man orkar knappt lyssna och man har ingen ork att få fram ett svar. Men man hör allt. Och man ser såå mycket fram emot att få falla in i djupsömn. Åh, jag kanske är knäpp, men just den känslan ligger nog tio-i-topp på min lista över härliga känslor!

sAkNaR mArLeNe MyCkEt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0