innebandy med grabbarna

Oj men jösses vad jag är slut nu! Jag har varit och spelat innebandy i 1,5 timme med grabbarna. Perfekt att ha tillgång till skolans gympasal ju! Det var jag, Mattias, pappa, brorsan, Tom, Janne och Niklas. Huuuur roligt som helst (även om jag fick några hårda bollar på mig, och en axel-tackling mot örat/huvudet av min käre pojkvän)... Blodigt allvar :-)

Nu måste jag stretcha, känner mig redan stel... Sen blir det dusch och fortsätta att titta på hockeyn.

Jag fick jobba redan imorgon om jag ville, och det tackar jag ju inte nej till. Ett em-pass med Mia! Då kan jag unna mig sovmorgon imorgon.

Sitter för övrigt och är nöjd med skåpet, vilket himla kap alltså :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0