imorgon: projekt köksbord

Gud vad jag är glad över köksbordet jag fyndade idag! Köpte det faktiskt på secondhandbutiken under träffpunkten på öster, där det annars är såå överdrivet dyrt...

Det blev mycket mer yta i köket, men ändå får vi plats 5-8 personer runt det med en extra stol + kökssoffan. Verkligen bra!

Imorgon börjar projektet att måla det vitt. Lite kvistlack och två lager bara. Stolarna är slitna, så jag vill inte att bordet ska vara perfekt målat...

Jag fick inte ens skäll av Mattias för att jag släpat hem ett till bord, även fast vi egentligen inte behövde. Hehehe. Hörnskåpet och kökssoffan gnällde han inte heller på. Så jag antar att han är nöjd, eller ja, lärt sig att leva med mig kanske ;-)

Nu ska jag tända ljus och mysa framför hockeyn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0