härlig "gå-jogga-springa-tur"

Elias var sååå utmattad efter dagen att han somnade kl. 18:15 i soffan, sötnos...

Istället för att hoppa direkt in i duschen ringde jag Carro och lyckades få med henne på en joggingrunda. Så sjukt härligt väder!

Det blev lite intervaller runt Tövsäter. Gå, jogga, gå, jogga, springa, gå, jogga, springa och sedan full fart upp för backen på slutet. Skönt. Nu önskar jag bara ett par nya springskor. Får hemska skavsår av mina halvtrasiga Easy Tones... Men min älskling säger att jag ska få ett par av honom till veckan. Lovely :-)

Vilka sommarkänslor jag har! Klockan är efter åtta, himlen är blå, solen lyser, dörren till uteplatsen står öppen, fåglarna kvittrar, träden grönskar, tvätten hänger ute och imorgon invigs uteservering på Dackås!

Underbara Maj. Härligaste månaden!

Nu har jag duschat och myst ner mig framför teven. Blir nog inte vaken allt för länge... Jag ska upp samtidigt som grabbarna imorgon och ska hinna med en lång to-do-lista innan em-jobbet.

Hoppas på sånt här väder imorgon igen så jag kan börja dagen med en promenad i morgonsolen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0