har hunnit måla mera...

Godkväller! Äntligen har jag tagit plats i soffan... Eftermiddagen har bara flugit iväg. När killarna kom hem åt vi middag, sen tog dom sig ett mysigt skumbad.

Medan så passade jag på att grundmåla ett litet bord jag hämtat hem från min gamla lekstuga. Ett bord som vi ska ha på uteplatsen på baksidan. Alldeles nyss målade jag klart det, så nu får det torka under natten. Det blir bara roligare och roligare att måla för varje gång :-)

Nu är det bara staketet där ute som ska bli vitt, och lite fina blommor som ska inhandlas!

Ser fram emot en sommarkväll på uteplatsen, liggandes i soffan med lite tända ljus när det skymmer... Åh vad jag vill ha sommar nu!

Resten av kvällen blir lugn. Ska nog slänga in en maskin tvätt, ta en dusch och sedan mysa med tända ljus :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0