gått lös på svärisarnas vind

Nu är vi i Bobygda och Söndagsmyser. Jag, Elias och Inger har även varit i Delsbo och hälsat på Carina (Mattias kusin) m. familj. Där lekte Elias med ballonger för fullt!

I bilen på vägen hem somnade han. Så medan passade jag på att gå lös på svärisarnas vind - LYCKA!

Skulle kunna vara där en evighet och rota, så himla fina och gamla saker, men lite fint hittade jag nu iallafall som jag fick tillåtelse att ta hem :-)

Snart ska vi äta middag här. Kanske lite tårta också efter som farfarn i huset fyller år. Sen ska Elias hem till mamma och Anders, mamma-vecka-dags! Vad som händer ikväll vet jag inte, mysa och samla krafter till en ny vecka. Jobbar 05:00 till 13:00 imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0