från jobb till jobb bara...

Vi hade en otroligt lugn dag på jobbet. En massa koppar kaffe hann vi dricka iallafall ;-)

När jag slutat åkte jag direkt till fotbollsplanen i Forsa. Matchdags! Vilket innebär kioskjobb med moster och kusin-Fridan. Mamma var hurtig och gick Blodomloppet istället. Kvällarna i kiosken är guld värd. Vi har så himla roligt tillsammans! Dessutom får vi ju titta på fotboll och träffa massa folk :-)

Nu är jag hemma. Ensam. Min överaktiva pojkvän åkte direkt från jobbet till hamnen för att fiska strömming. För någon kväll sedan kom han hem med 98 st...

Innan jobbet var jag ju på A&H. Lämnade tillbaka duken. Köpte även en liten söt glasburk till köksbordet att ha flingsalt i + ett doftljus. Så nu luktar det äpple här hemma - riiiiiktigt somrigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, dra på mig myskläder och inta soffposition!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0